Afla ceva nou despre consumul de lapte

By December 13, 2015 sanatate No Comments
Pouring milk in the glass on the background of nature.

Cum puteti consuma lapte de-a lungul zilei

Va puteti incepe ziua cu un bol de cereale cu lapte. Laptele poate fi mai mult decat potrivit ca o gustare de dupa-amiaza, deoarece contine proteine de calitate, carbohidratii necesari si este foarte nutritiv. Inainte de a pleca in oras, beti un pahar de lapte cu un aport scazut de grasimi. El confera acea senzatie de satietate si, odata ce ati iesit in oras, va ajuta sa faceti alegeri alimentare mult mai bune. Pentru un somn linistit, specialistii recomanda un pahar de lapte inainte de culcare. Un somn de slaba calitate poate afecta metabolismul si poate creste riscul aparitiei bolilor cronice. Cercetari in domeniu au demonstrat ca laptele poate avea acelasi efect precum unele bauturi speciale pe care sportivii le consuma dupa ce merg la sala, deoarece nutrientii din lapte sunt ca un combustibil pentru muschi.

Laptele este bogat in nutrienti

Laptele este bogat in nutrienti si contine, pe langa carbohidrati si proteine, calciu, fosfor si vitamina D. Si nu va faceti probleme, deoarece variantele de lapte cu un continut scazut de grasimi sunt la fel de bogate in nutrienti, dar contin mai putine calorii. Potasiul prezent in lapte joaca un rol foarte important in ceea ce priveste reglarea tensiunii arteriale. Calciul din lapte imbunatateste densitatea osoasa, ceea ce inseamna un risc scazut de osteoporoza. Laptele ne ajuta sa avem oase puternice incepand cu perioada copilariei si continuand la varsta adulta.

Persoanele care consuma lapte sunt mai slabe

Nu doar ca persoanele care consuma lapte au oase mai puternice, ci sunt si mai slabe. Acestea tind sa aiba o dieta mai sanatoasa si un organism care functioneaza mult mai bine. In aceeasi masura, specialistii sustin ca femeile care consuma lapte si devin mame de fete le transmit si lor acest obicei. Doua pahare de lapte degresat sau de lapte cu un continut scazut in grasimi vor asigura un nivel necesar de calciu si vitamina D si vor livra vitaminele A si B12. Sa nu uitam ca laptele hidrateaza organismul, deoarece contine si apa. Vorbim de cel de vaca, ce contine aproximativ 90% apa.

Intoleranta la lactoza

Intoleranta la lactoza sau incapacitatea de a digera lactoza (zaharul din lapte) nu trebuie sa va determine sa renuntati in totalitate la consumul de lapte. Aceasta afectiune nu inseamna ca trebuie sa nu mai gustati produse pe baza de lapte. Aceasta intoleranta poate fi diminuata daca veti consuma lapte in cantitati mai mici pe parcursul unei zile in loc sa beti un pahar mare o data. Alte surse de calciu sunt migdalele, branza tofu sau legumele cu frunze verzi.

Leave a Reply

La un click distanta! CONTACTEAZA-NE!